Woonbeurskriebels

dinsdag 24 september 2013

Nog een weekje en dan is het weer zover: de Woonbeurs in de Amsterdam RAI van 1 t/m 6 oktober. Wat heb ik er zin in!!

Als kind was ik altijd al met interieurstyling in de weer: ik las mee met de VT Wonen van mijn moeder, keek naar alle mogelijke woonprogramma's op tv, vertelde iedereen dat ik styliste of binnenhuisarchitect wilde worden, en had een speciale ordner waarin ik geschetste interieurs en alles wat ik inspirerend vond op woongebied, bewaarde. Daar zaten zelfs proefstukjes laminaat en flinke stapels folders in, dus het werd een heel pakket! Toen ik nog op de basisschool zat, ging ik voor het eerst met mijn moeder en een vriendinnetje naar de RAI voor de Woonbeurs, en daarmee ontstond voor m'n mams en mij een jaarlijks ritueel. We hebben tussendoor een paar jaartjes overgeslagen, maar dit jaar ga ik zeker weer die kant op, en voor het eerst zonder moederlief!

De stands van de woonbladen, maar ook die van mooie meubels en accessoires staan altijd voorop m'n lijstje om te bezoeken. De keukens en badkamers loop ik met iets minder interesse voorbij, op dat gebied heb ik in m'n huisje helaas even niets te veranderen. Toch is het altijd weer inspirerend: zoveel prachtige merken bij elkaar! Dus nog heel even geduld hebben..

Afbeelding: Woonbeurs

Ga jij ook naar de Woonbeurs dit jaar? Naar welke stands ben jij benieuwd?


1 opmerking:

  1. Leuk dat je al zo lang naar de woonbeurs gaat! Best bijzonder ook dat je daar al vanaf zo'n jonge leeftijd mee bezig bent geweest. Zelf ben ik nog nooit bij de woonbeurs geweest, op dit moment gaat het ook wat lastig omdat ik niet meer in Nederland woon. Maar wie weet, mijn interesse is in ieder geval wel aangewakkerd de laatste jaren.

    BeantwoordenVerwijderen