Hallo Herfst

donderdag 10 oktober 2013

(Afbeelding: handcraftedinvirginia)

Hallo Herfst. Met je grijze luchten en oranje bomen, met je regen tegen het raam, je geur van kaneel, je koppen thee en appeltaart. Met je natte zadels en je wind tegen, je melancholische muziekjes, je wollen sokken en je knusse gezelligheid. Welkom.

Het lijkt erop dat de herfst nu echt begonnen is. Liters regen vallen vandaag uit de lucht - waarvan een paar op mijn hoofd. Heerlijk wegkruipen op de bank dus, met een punnikwerkje (geïnspireerd door blogster Arja van Garderen met haar leuke give-away van afgelopen maand ben ik al een paar avondjes bezig om het punniken onder de knie te krijgen) én natuurlijk met een lekker wollig warm kleedje. Hieronder tien beauty's..



H&M, gebreide plaid van wolmix
19,95

DaviDFussenegger, deken grijs
59,95

LEIF, Swiss cross reversable throw
$178,00

Artek, Siena blanket
213,00

Visje bij de thee, Wieber plaid light grey
139,00

Ferm Living, Remix blanket
100,00

Twist a Twill, Ratzer design, Biodynamische merino wollen deken grijs
110,00

(Vind je deze ook niet heel erg lijken op de nieuwe plaids van HEMA?)


Fine Little Day, Babydekentje Gran
35,00

Eleanor Pritchard, 405 Line
297,00

By Mölle, Mill blanket grey
139,00

Welke vind jij het mooist?

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een linkje hebt geplaatst naar mijn blog!
    Super lief, dankje wel!
    Ik vindt alle dekentjes mooi :) hahah vooral die van Visje bij de thee en H&M (die is lekker betaalbaar!)
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're welcome! Je hebt ook zulke goede ideeën!!
      Haha ja betaalbaar maakt dingen altijd nét weer even extra leuk, hè?

      Verwijderen
  2. Hoi,wat een leuk blog heb...ik ga je volgen.. :)
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het een-na-laatste kleed vind ik leuk! Fijn he, lekker warm onder een deken zitten op de bank :) Ik heb er zelf een aantal in felle kleuren, staat zo lekker vrolijk op donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen