HEMA-liefde

woensdag 2 oktober 2013

Ik beken: ik heb een groot zwak voor HEMA. Ik kan er niet binnen gaan zonder er met een gevuld tasje uit te komen. De HEMA hier in Zwolle krijgt een make-over, en dat maakt dat het steeds weer leuk en nieuw is om er binnen te lopen. De winkel is uitgebreid met een extra verdieping waar, in plaats van een paar deuren verder, nu het restaurant te vinden is (sinds deze week geopend!), er zijn drie roltrappen bijgekomen, het assortiment wordt uitgebreid met leuke organize-artikelen, er komt een beautyshop, en alles wordt lekker opgefrist. En.. nouja, los van de verbouwing is er eigenlijk altijd wel een reden te bedenken om de HEMA in te stappen, toch?

Vorige week liep ik de HEMA in om die gave plaids te bekijken, toen ik houten keukentools met een witte dip-dye-onderkant zag, voor 2,- per stuk. Ik bedacht dat ik ook nog een half potje witte verf had staan en wat houten lepels en spatels, dus thuis ben ik aan de slag gegaan. Supersimpel: de lepels indopen in de verf, over het randje van de tafel leggen om te drogen (plasticje op de vloer), een aantal keer draaien tegen de druppels, en klaar! Het strakke witte randje steekt mooi af tegen het (gebruikte) hout.


Houd jij ook zo van HEMA? Wat is momenteel jouw favoriete product?

Oja, ik ben ook dit keer niet met lege handen vertrokken. Wat ik voor leuks heb gekocht, laat ik volgende keer zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen