Spanning alom..

woensdag 30 oktober 2013

Allereerst wil ik even zeggen hoe ontzettend leuk ik het vind dat steeds meer mensen hun weg vinden naar mijn blog, 'm volgen of een reactie achterlaten! Dat maakt het bloggen zoveel leuker!! Thanks!


Ik heb een leuk nieuwtje waardoor ik de hele dag nerveus rondloop en aan niets anders kan denken: ik ga misschien verhuizen! Afgelopen maandag heb ik te horen gekregen dat ik in een mooi nieuw appartementje kan met 3x zoveel ruimte als waar ik nu woon, met een balkon op het zuiden en volop licht. Sindsdien ben ik druk met telefoontjes plegen, mensen vragen of ze deze maand tijd hebben om me te helpen klussen, en vooral met het in mijn hoofd al inrichten van dit nieuwe stekje! Hihi, ik kan het niet helpen!
Morgen om 12.00 uur moet ik beslissen, dus ik ga nog even hard nadenken of ik dit ga doen of niet.. Spannendddd!

Het witte huisje op de foto was een probeerseltje van een zondagmiddag knutselen met witte klei. Het te leuke houten huis heb ik gekocht op een Fair van de kerk, en komt van het frisse bedrijf 'Te Leuk Hout'. Sinds kort hebben zij nu ook een website met webshop, zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

1 opmerking:

  1. Leuk die huisjes! Ik ben benieuwd of je gaat verhuizen! X Eva

    BeantwoordenVerwijderen