Give-away's

maandag 4 november 2013

Eén van de leuke dingen van blogs volgen, vind ik het geïnspireerd worden en op ideeën gebracht worden door andere bloggers. Elke week duiken er op verschillende blogs bijvoorbeeld weer leuke give-away's op van de meest uiteenlopende producten. Zo kom je de leukste dingen tegen!
Vandaag wilde ik de volgende twee even onder jullie aandacht brengen:

http://elv-s.blogspot.nl/2013/11/giveaway.html
Elv's

Elv's heeft een give-away van twee stoere sterren van het mooie merk 'Stoer Metaal'.

http://inwijkdaarstaateenhuis.blogspot.nl/2013/11/giveaway-postcards.html

Laura, van de mooie blog 'In wijk daar staat een huis', geeft een zelf ontworpen kaartensetje (naar keuze) cadeau!

Doe jij ook mee aan deze leuke give-aways?

3 opmerkingen:

  1. hoi Femke, Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik ben meteen een kijkje gaan nemen op jouw blog, leuk! Je hebt alleen rechts op je blog geen optie om je als volger aan te melden zie ik. Je kunt dat instellen via het dashboard van Blogger. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Pascale, Dankjewel voor het compliment! Ik heb een Bloglovin'-button en een Blogger-button (die laatste is te vinden onder het blogger-'B'tje bij de grijze icoontjes). Ik zal eens kijken hoe ik dat wat duidelijker kan maken :)

      Verwijderen
  2. Meestal zie je van die kleine pictogrammetjes van de mensen die je blog volgen en kun je je daar aanmelden. Het is voor het eerst dat ik het nu zo zie staan inderdaad met zo'n kleine B. Het is me gelukt dus heb me aangemeld dus nu sta je in mijn leeslijst, wel zo makkelijk. Veel blogplezier, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen