Dagje Loods5

donderdag 23 januari 2014

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige berichtje over m'n nieuwe zwarte muur. Ik zal binnenkort foto's showen, als ik wat dozen heb uitgepakt!

Eén van m'n favoriete woonwinkels is Loods5, een grote winkel waar een hoop kleine winkels/merken winkelruimte huren (shop-in-shop). Onderweg van ingang naar kassa (en dat is nogal een route: 15.000 m2 oppervlakte in Sliedrecht en 20.000 m2 oppervlakte in Zaandam) kijk je er je ogen uit. Overal zijn mooi ingerichte hoekjes te vinden, dus je kunt er naar hartenlust inspiratie opdoen. Bovendien hoef je natuurlijk niet bij elke afzonderlijke winkel af te rekenen; het handige is dat je de onderweg gewoon je kar vol kunt laden met verschillende producten, zodat je bij de kassa in één keer alles kunt afrekenen. Ideaal!

Naast allerlei mooie merken verkoopt Loods5 ook een eigen lijn met accessoires (O5) en meubels (X5). Nadat ik vorige week de nieuwsbrief in mijn mailbox kreeg, vol leuke items uit de eigen collectie, besloten m'n moeder en ik weer eens richting Loods5 Sliedrecht te gaan. Vandaag was het zover.

Drie uur later en met twee grote tassen vol mooie spulletjes en een vloerkleed liepen we de winkel weer uit. Een geslaagd dagje! Ik heb een vaas, een klok en servetten van O5, een sleutelhanger van Zusss, een kaartje van Jots, en een schaartje van Hay gescoord. En dan heb ik me nog behoorlijk ingehouden.. wát word je hebberig van zo'n fijne winkel!


Ik heb nog wat plaatjes geschoten met m'n telefoon, die hopelijk een kleine indruk geven van dit dagje Loods5!














Je vindt Loods5 hier:

Pieter Ghijsenlaan 14b
1506 PV Zaandam

Leeghwaterstraat 69
3364 AE Sliedrecht

5 opmerkingen:

  1. LEUK!! Ben er zelf nog nooit geweest. Lijkt me zo leuk om eens heen te gaan! Laat je gauw eens zien hoe het in je huis staat?
    Fijne avond! Liefs, Clarieke
    Ps. Er staat een give-away op mijn blog. Doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit... als ik veel geld heb en m'n huis ga (her)inrichten, ga ik daar ook maar eens heen! Super mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kijkt je ogen uit daar he! Ik ben afgelopen vrijdag ook geweest en heb die kaart ook meegenomen. Leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave winkel is het hé?
    Leuke spulletjes heb je gescoord zeg!
    Ben benieuwd naar je kleed!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dacht dat ik je al wel volgde.. maar nee.
    Ik heb drukke weken gehad. Gehad.. dusss heb vanavond lekker je blog bekeken. Erg mooi en vol inspratie!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen