Mooi zwart is niet lelijk #2

donderdag 6 februari 2014

Zoals beloofd zou ik m'n pasgeverfde zwarte muur (zie hier) nog even showen.
Eigenlijk is het meer antraciet geworden; ik heb gekozen voor zwart met een beetje grijs er door, om te voorkomen dat het te hard zou worden. De aangrenzende muur heb ik vorige week bekleed met zwarte stipjes van 3cm. Wat grafische printjes erbij, en het is voorlopig af! Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat iets nooit echt voor lange tijd 'af' is, maar na maanden van klussen is elke toonbare vierkante meter een feestje waard!

Het was eigenlijk al iets te schemerig voor foto's, maar vooruit..



Ik had zo'n mooie grote peer voor in de hanglamp, maar die is helaas gesneuveld.. Zonde!

Weckpotten voor m'n stempels en tape, en fijne bakjes om alle rondslingerende bureaurommel in op te bergen!


Mooie kaartjes.. daar zijn we dol op! Deze quote van Andy Warhol komt van A beautiful mess, de zin uit het gedicht van E.E. Cummings heb ik ook van internet (kan de link zo snel even niet vinden), het kruisje op de andere foto is van Jots en scoorde ik vorige week bij Loods5, het plusje heb ik via Instagram gewonnen bij een give-away van Harten8. Ik doe vaker mee met give-away's maar dit was de eerste keer dat ik ook echt iets won. Vanochtend viel een envelop vol mooie kaartjes van Harten8 op mijn mat, zó leuk! De kaartjes zullen zeker een mooi plekje krijgen, dankjewel Tricia!

Houd ook mijn blog de komende tijd in de gaten; er zit een samenwerking aan te komen met een hele toffe ontwerpster!

12 opmerkingen:

  1. Mooi geworden hoor, zeker in combinatie met je houten vloer en het wit! Leuk dat je ons het resultaat laat zien. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het leuk geworden! Ik zou ook heel graag een zwarte muur willen, maar helaas is alles hier in huis (huur) creme wit en dat staat natuurlijk niet :( Ben een beetje jaloers dus, haha! Die stipjes zijn ook heel gaaf trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh super! Wij hebben ook een donkere muur in huis! Daarop vallen dingen juist heel mooi. Wij hebben er vier wereld klokken op.
    Ben er weg van dus! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid, helemaal mooi! Leuk idee de hanglamp met kralen en een gewoon peertje, neem ik mee in mijn ideeën-gids!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is erg mooi geworden, leuk dat je op de andere muur zwarte stippen hebt gedaan!
    Het ziet er erg sfeervol uit!
    X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Femke! Echt ontzettend leuk zo! Ik vind het lampje echt geweldig! De kaarten zijn ook heel mooi.
    Fijne avond! Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het er erg leuk uitzien allemaal...
    Kan zo in een magazine hihihi..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zo Femke echt super. Goed idee die weckpotten om je stempels in te doen. Dan zie je er ook nog iets van.
    Fijne avond. Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi. Wij hebben een zwart.witte slaapkamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel mooi geworden. Heerlijk plekje zo!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen