Give-away Printable Wisdom

zondag 9 maart 2014

Je zult inmiddels wel gemerkt hebben dat ik mooi vormgegeven posters en kaarten erg kan waarderen. Ingelijst op een plankje, met een stukje tape op de muur geplakt, of in m'n brievenbus met een volgeschreven achterkant: ik word er blij van! Regelmatig speur ik Etsy af, op zoek naar mooie plaatjes met wijze woorden, en zo kwam ik terecht bij de geweldige shop Printable Wisdom.

Onder de naam Printable Wisdom ontwerpt en verkoopt grafisch ontwerpster Ashley Gardner de schitterendste dingen. In haar online shop (via haar website én op Etsy) vind je posters, trouwkaarten, wijnlabels, boodschappenlijstjes en nog veel meer. Het leuke is dat je je aankoop direct kunt downloaden, dus het enige dat je nog nodig hebt is een goede printer... Easy peasy!








Ashley ontwerpt ook op aanvraag. Ik dacht er al een tijdje over om de tekst van een oude hymne ('Bless this house O Lord we pray') in te lijsten voor in de hal, dus ik heb Ashley gevraagd of zij er een mooie poster van wilde maken die ik op A1-formaat kon laten afdrukken. Dit heeft ze prachtig gedaan en na een bezoekje aan de plaatselijke copyshop hangt de poster nu te pronken in mijn hal.


Naast de zelf ontworpen poster kocht ik ook bovenstaande poster bij Printable Wisdom. Die heeft een mooi plekje gekregen in de slaapkamer.

Give-away

Samen met Printable Wisdom mag ik twee posters weggeven! Cool toch?!
Wat moet je daarvoor doen?

1. Als je dat nog niet deed: volg Handvol Rust. Hier rechts, onder mijn foto, vind je een aantal social-media-icoontjes met mogelijkheden om te volgen. Als je klikt op de 'B' kun je Handvol Rust volgen via Blogger, met het hartje via Bloglovin', enz.
2. Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Printable Wisdom via deze link. Zo word je op de hoogte gehouden van leuke nieuwtjes en krijg je regelmatig gratis printables toegestuurd (daar houden wij Nederlanders wel van, toch?).
3. Plaats hier onder een reactie dat je meedoet, en geef aan welke twee posters jij kiest als je wint!
4. Voor extra winkans: deel onderstaande afbeelding op je blog, Facebook, Twitter of Instagram en link 'm naar deze give-away. Laat je weten waar we de afbeelding kunnen zien?

De give-away loopt tot maandag 24 maart!




13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie! Uit welke afbeeldingen kun je kiezen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! :)
      In de shop van Printable Wisdom (via Etsy bijv: https://www.etsy.com/nl/shop/PrintableWisdom) kun je zoeken op 'poster' en dan vind je de meeste wel. Je kunt ook links in het menu kiezen uit één van de categorieën, bijvoorbeeld quotes. De meeste posters zijn $5.

      Succes!

      Verwijderen
  2. Ohhh super leuk!!! Ik doe heel graag mee en ga voor de eerste twee posters boven het bovenste rijtje ;).
    Ik ga ook voor de extra winkans en deel hem op mijn blog ;).
    Ook schrijf ik me in voor de nieuwsbrief enz..
    Voor nu duimen maar! :)
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linkje is geplaatst :)
      http://arjavangarderen.blogspot.nl/p/winacties-waar-ik-aan-mee-doe.html

      Verwijderen
    2. Ik zie nog meer leuke posters...ik ga voor de teksten:
      “You are my sunshine my only sunshine, you make me happy when skies are grey.”
      Written in dark grey script! en I am glad I was not born before tea.
      - A Memoir of the Rev. Sydney Smith :)
      Kan dat?
      X

      Verwijderen
  3. hoi Femke,
    Leuk, het lukt nu 'anoniem' een reactie achter te laten. Wat een mooie posters.. Ik vind ze allemaal mooi, en doe graag mee met de give away. Ik zal ook delen op instagram. Fijne avond!
    groetjes Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh toch nog even gekeken welke ik mooi vind..
    'Love one another like I have loved you' met die mooie bloemen, lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Femke! Ik doe zeker mee! Ik ga voor 'Follow your heart' en 'Let go and let God'. Heb een linkje op mijn blog gezet! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie give-away zeg! Er zitten heel veel mooie posters tussen! Ik zou kiezen voor : "Hello georgeous" en "I will walk by faith even though I cannot see". Ik heb een linkje op mijn blog gezet :-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke give away,ik plaats hem op mijn blog..
    Ik vind ze eigenlijk allemaal erg leuk,hihihi maar als ik moest kiezen koos ik voor arrow art print zwart wit of Hello gorgeus voor op mijn dochters kamer of may your days be merry and bright, holiday typographic en I love you..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik ga zeker mee doen! Ik zou gaan voor de follow your heart poster en voor de rechterposter met pijlen op de instagram foto! Ik deel dadelijk op instagram! Hartstikke leuk! http://instagram.com/hhuis_heleen
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave posters! Ik ga voor de hertenkop en " I have loved the strars..." Moeilijk kiezen ze zijn allemaal erg mooi! Liefs Eva

    BeantwoordenVerwijderen