Hééérlijke bloggerslunch

zaterdag 1 maart 2014

Op een mooie dag in januari stuitte ik via Instagram op een leuk evenement: op 28 februari en 2 maart zou er een 'bloggerslunch' plaatsvinden. Nieuwsgierig vroeg ik Sandra Meier (van de mooie webshop en blog Accessorize your Home) hoe ervaren je als blogger moet zijn om deel te nemen aan een echte bloggerslunch. 'Enige vereiste is dat je regelmatig blogt en bij voorkeur op je eigen blog.. als dat zo is, ben je van harte welkom', was de reactie.
En zo stapte ik gisterochtend op de trein naar Kampen om vanuit daar, met Clarieke (van Woonhuis nr. 2), naar onze eerste echte bloggerslunch te gaan!

Foto: Woonhuis nr. 2

De Bloggerslunch is een initiatief van Femke en Eddy Ditmars en Sandra Meier. Femke en Eddy hebben op een schitterend plekje in Haarlemmerliede een oude bunker waar vanuit zij kookworkshops en sfeercatering verzorgen onder de zeer toepasselijke naam 'Hééérlijk'. Vorig jaar zijn zij gedrieën begonnen met het organiseren van bloggerslunches, die direct een groot succes waren. Mooi aangekleed, heerlijk eten, daar moesten er meer van komen! En zo gebeurde het...


Hoewel we gisteren met een redelijk klein clubje waren, deed dat niets af aan de gezelligheid! Alles was tot in de puntjes verzorgd en doordacht, en het was ontzettend leuk om andere bloggers te ontmoeten. Het thema was 'Arabische Mezze', dus tijdens het kletsen vulden we onze buiken met gerechten als linzensoep met pompoen en kerrie, een salade van spinazie met amandelen, dadels, feta en ui, gekruide balletjes met een sausje van yoghurt-munt, liters verse muntthee, en nog veeeel meer lekkers.

Zoals je inmiddels wel van me gewend bent, heb ik weer eens veel te weinig mooie bruikbare foto's gemaakt (het was veel te leuk om heel de tijd met m'n telefoon in de weer te zijn!), maar als je wat foto's wilt bekijken kun je die vinden op de Instagram van de Bloggerslunch of onder de hashtag #bloggerslunch!

Foto: Woonhuis nr. 2

Sinds vorige week heeft de Bloggerslunch ook een eigen website, www.bloggerslunch.nl, die zeker het bezoeken waard is.
Oja, en neem ook eens een kijkje op de (professionele) blogs van m'n tafelgenotes! Ook hier zijn leuke verslagjes te vinden van afgelopen vrijdag:
- Sandra: Accessorize your Home
- Clarieke: Woonhuis nr. 2
- Maartje: Woonguide
- Christy: Binnenpret
- Monique: Vlinspiratie en 101 Woonideeën
- Jussi: DaWanda Blog en You See

9 opmerkingen:

  1. Ik ga straks naar de bloggerslunch, ben erg benieuwd! Zo te lezen en te zien is het erg gezellig en lekker allemaal. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Pascale, ik zag je al op de lijst! Ook jouw eerste keer? Heel veel plezier (en wie weet tot een volgende editie :))!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik kon helaas de vorige keer niet maar het lijkt me zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ik ga de volgende keer ook hoor, :) dit ziet er zo gezellig en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was heel gezellig :) Tot gauw! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Ik ga eens op de site kijken, ziet er te leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat ziet er heerlijk uit allemaal!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof idee, en wat ziet dat er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad! Wat een tof idee! Ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen