Nieuw logo, nieuwe look!

zaterdag 8 maart 2014

Op deze zonnige zaterdag ben ik helemaal heppiedepeppie. Niet alleen vanwege het heerlijke voorjaarszonnetje, maar ook omdat de nieuwe opmaak van mijn blog online is!

Hoewel ik natuurlijk pas sinds een half jaartje blog, merkte ik dat ik toch een beetje onrustig werd van hoe het geheel er uit zag. Met een nieuwe template en een nieuw logo wilde ik wat rust in de tent creëren. In de loop van volgende week komt daar nog bij dat het adres wijzigt in 'handvolrust.nl' en dan is het helemaal af!

Katie Wohl ontwierp mijn nieuwe logo. Iets minder speels, een accentkleurtje, en de '>'-tekentjes uit mijn vorige logo vertaald in driehoekjes. Het proces van ideeën uitwisselen, suggesties doen en uiteindelijk een definitief logo kiezen was soms lastig (dan blijkt toch maar weer hoe lastig het is om je schriftelijk uit te drukken in een andere taal), maar vooral ook heel leuk om te doen. Er zijn meerdere miscommunicaties geweest ("O eh, ik bedoelde eigenlijk iets anders") en zeker vijftien versies gemaakt voordat het helemaal naar tevredenheid was. Gelukkig was Katie erg geduldig met mijn inperfecte Engels en perfectionisme :) En nu is het nieuwe logo een feit!

Zo'n nieuwe look moet natuurlijk gevierd worden. En hoe kan dat nu beter dan met een give-away?! Houd dit weekend Handvol Rust in de gaten voor meer informatie...

P.S. Klik ook eens op de social media-bolletjes onder mijn foto, hier rechts. Sinds kort is Handvol Rust, naast Instagram, Pinterest, Blogger, Bloglovin' ook te volgen via Twitter!


8 opmerkingen:

  1. Hier zou ik ook heppiedepeppie van worden. Ziet er super profecioneel uit ;-).
    Fijne zondag.
    Liefs Kirsten
    PS. heb je het pakketje al ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, ik heb 'm binnen! Vrolijk inpakpapiertje, hoor ;) Ik ben nog aan het zoeken naar de mooiste plek, ben er in elk geval ontzettend blij mee!! Nogmaals bedankt :)

      Verwijderen
  2. Het ziet er erg mooi uit!
    Ik ben benieuwd naar je give away.
    Liefs Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,dat ziet er erg mooi uit Femke..zou er ook trots op zijn..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De driehoekjes zijn populair, kom ze nu vaak tegen in nieuwe bloglogo's. Je hebt een mooi nieuw logo, ziet er echt super uit! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, ik kom er steeds meer tegen! Jammer, maar het is niet anders..
      Dankjewel! :)

      Verwijderen
  5. Wat is je blog mooi geworden zeg! En ik ben ook heel benieuwd naar je give-away :-) Fijne zondag! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen