Stilte

vrijdag 11 april 2014

Bloeiende lenteboom

Een gedicht bestaat niet alleen uit woorden,
maar uit woorden en hun stilte.
(Martinus Nijhoff)

Pfoe, wat is het druk op dit moment. Leuk druk weliswaar, maar wel druk. Ik moet echt mijn rust bewaken, en steeds weer tegen mezelf zeggen dat stilstaan en stil worden ook bij leven hoort. Voor nu dus even geen verbouwingsupdates of interieurinspiratie (ik had eigenlijk even vooruit moeten werken, maar zelfs dáár ben ik niet aan toe gekomen), dat komt wel weer. Als ik wat meer rust in m'n lijf heb en wat beter stil kan staan.

Geniet van de mooie lente!

---
(Eén van de projecten waar ik trouwens druk mee ben is De Dood van de Zoon, een prachtige muzikale voorstelling rondom het lijdensverhaal van Jezus - een soort moderne Matthäus Passion, met schitterende liedjes en een pakkende verteller. De komende dagen spelen we nog in Hengelo, Utrecht, Delft en Ede, tickets & info via www.dedoodvandezoon.nl)

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg! Ik heb even het filmpje op de site bekeken, een hele originele manier om het lijdensverhaal zo te vertellen.. Veel plezier en zegen gewenst bij deze voorstellingen, en doe het rustig aan! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Kippenvel krijg ik er van! Wat een prachtige voorstelling moet dat zijn. Jammer dat jullie al in Zwolle geweest zijn! Heel veel plezier! En daarna lekker uitrusten :)
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blog heb je. Ik heb je genoemd in mijn blog nummer 70 Sprakeloos. Omdag het mooi aansluit bij bij mijn blog.
    Hartelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen