Instagramtour Zwolle: Aanmelden vanaf... NU!

maandag 1 december 2014

Januari is altijd zo'n maand waar je even doorheen moet bijten. De gezellige feestdagen zijn achter de rug, en daarmee is meteen ook al het leuke van de winter voorbij. Het is koud, er wacht een hele waslijst met verbeterpunten (goede voornemens, bah!) en het duurt nog héééél lang voor het weer lekker weer wordt. Januari kan wel wat leuks gebruiken, vind je ook niet?

Op zaterdag 31 januari 2015 organiseer ik samen met Clarieke van woonhuisnr2.blogspot.nl een Instragramtour door mijn mooie stadje Zwolle.

Deze dag nemen wij bloggers en Instragrammers mee op sleeptouw door Zwolle en laten we jullie de mooiste en leukste winkels en restaurants zien. Inmiddels zijn we druk bezig met de voorbereidingen van deze dag en het belooft een te gekke dag te worden!

Het wordt natuurlijk nóg leuker als jij er ook bij bent! De kosten voor deze dag zijn €30,- per persoon, je wordt dan de hele dag rondgeleid langs de leukste plekjes, je wordt in de watten gelegd met het lekkerste eten en drinken van Zwolle zonder dat je steeds je portemonnee hoeft te trekken, en je krijgt een leuke goodiebag mee naar huis. Je bent van 10.00 uur tot ongeveer 17.00 uur onder de pannen.

Je kunt je opgeven voor de IGtour Zwolle door een mail te sturen naar igtourzwolle@gmail.com waarin je je naam, IG-accountnaam en (als je die hebt) blog vermeldt. Vervolgens krijg je van ons een mailtje met informatie over de betaling. Je aanmelding staat vast nadat je betaald hebt. Er kunnen maximaal 20 personen mee, dus geef je snel op!

Binnenkort volgen er meer updates over de IGtour Zwolle. Houd onze blogs in de gaten. Je kunt ons ook volgen op Instagram: @handvolrust en @clariekev. Onder de hashtag #IGtourZwolle posten we de laatste updates.

We hopen je te zien (in real life :)) op 31 januari in Zwolle!

Ps. Wil je iets bijdragen aan onze goodiebag? Dat zou geweldig zijn! Stuur een mailtje naar igtourzwolle@gmail.com en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

5 opmerkingen:

  1. O, lijkt me supertof! Ik ga er even over nadenken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me erg leuk! Alleen ben ik in januari ook est druk met etentjes enzo dus ik sla deze keer even over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh leuk!! ik ga gauw kijken of ik vervoer en oppas kan regelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk idee! Ik ga er even over nadenken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk idee! Ik ga even overleggen met nog een blogster of we samen kunnen gaan. Je hoort anders z.s.m. van me! Super jo..goed bezig!!!! :D

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen