Merry everything and happy always!

woensdag 24 december 2014

Wat een overweldigende, lieve, ontroerende, mooie en kwetsbare reacties kreeg ik op mijn vorige blogpost. Hier, via Instagram, Facebook, Twitter, en de mail! Ik vind het heel bijzonder om te lezen dat mijn verhaal zoveel herkenning oproept en het raakt me dat er nog zo veel meer jonge mensen zijn die (op hun eigen manier) een stukje meemaken van wat ik heb mee gemaakt. Ik hoop dat de harde lessen die heb moeten leren zo toch ook bij anderen iets moois kunnen voortbrengen. Bedankt voor het lezen, het meeleven, het reageren en het volgen. Jullie zijn schatten!


Op dit moment branden in de kerstboom de lampjes, is de kerstjurk geshopt en is Kerstavond bijna aangebroken. Ik wens jullie hele gezellige en ontspannen feestdagen en een liefdevol en gezond 2015 vol inspiratie en rust!

Graag tot in het nieuwe jaar!!

3 opmerkingen:

  1. Mooi plaatje Femke en wat een heftige tijd is het voor jou geweest! Ik wens jou hele fijne ontspannen dagen toe en al het goede voor 2015! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook fijne dagen toegewenst! Je hebt het in huis gezellig gemaakt,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ook voor jou alle goeds voor 2015! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen