Instagramtour Zwolle - deel 2

zaterdag 7 februari 2015

Precies een week geleden vond in Zwolle de Instagramtour plaats die ik samen met Clarieke organiseerde (hier, hier en hier schreef ik er al over). In mijn vorige verslag kondigde ik al aan dat ik nog een blogpost zou wijden aan de goodiebag. Omdat belofte schuld maakt, maar vooral omdat 'ie gevuld was met zoveel moois, zal ik nu wat meer vertellen over de goodiebags.


Bij de allereerste brainstorm over de Instagramtour kwam al naar voren dat Clarieke en ik onze deelneemsters graag een goodiebag wilden meegeven. En dan het liefst goed gevuld met alleen maar hele mooie producten van winkels waar wij graag komen. Ik ben ontzettend dankbaar dat er zoveel ondernemers waren die iets wilden bijdragen aan deze goodiebag!

Allereerst zaten er in de goodiebag goodies van de winkels waar we langs zijn geweest tijdens de tour. Denk bijvoorbeeld aan lange kaarsen van Dille & Kamille, een flesje speciale balsamico-azijn van Op Tafel, enz. Niet alles zat overigens in de goodiebags; het cactusje van Kunst & Klieder, het boekje met geurpapiertjes van Het Hanze Huis, en het shotje tarwegras van Smooth Fruit Therapy kregen we tijdens de tour overhandigd.
Daarnaast hebben we webshops benaderd waar wij zelf heel enthousiast over zijn, met de vraag of ze willen bijdragen aan de goodiebags. En dat hebben ze gedaan! De meerwaarde van webshops in de goodiebag in plaats van alleen Zwolse winkeltjes, is dat de tour thuis van achter de laptop nog lekker even door kan gaan. Van Villa Madelief en Room26 hebben we zelfs een speciale kortingscode gekregen!

Ook kregen we een berichtje van iemand die had gewerkt aan de Mannenshopgids. Een prettig vormgegeven handzaam gidsje vol met shoptips voor de Hanzesteden (waar Zwolle ook bij hoort). Heel leuk om mee te nemen als je een Hanzestad gaat bezoeken met een man die normaal gesproken het liefst buiten wacht totdat je binnen uitgeshopt bent, dan is het voortaan andersom ;)

Verder waren er nog twee deelneemsters die iets hebben bijgedragen aan de goodiebags. Echt super! Van de creatieve Jeanette kregen we labeltjes en van de minstens zo creatieve Lotte twee kaartjes uit haar shop.

Genoeg tekst, tijd voor wat plaatjes! Dit zat er in de tasjes:

Ingepakt...
En uitgepakt!
A big shout-out naar alle toffe ondernemers die wilden bijdragen aan de goodiebags! Duizend maal dank!

Zwolse winkels:

Webshops:

En ook:

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's Femke.
    Dank je wel voor je vermelding van Hip en Kleurig.
    Heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bedankt dat je meedeed, heel leuk!
      Liefs, Femke

      Verwijderen
  2. Wat een leuke dingen zie ik op de foto's (compliment voor de mooie foto's trouwens). Dat cactusje is echt schattig. Was hij echt? Tipi-kaartje valt ook op. Erg leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment! Ik zie dat je me trouwens in je blogroll hebt geplaatst, leuk!
      Het cactusje was zeker echt, schatje hè? Zat in een melamine-bekertje van Rice, iedereen had een ander printje erop.

      Fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Nog even terug naar vorige week, leuk om alles zo weer terug te zien! (klikt nog weer even langs al die fijne internetadresjes..)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..ik moest er vanmorgen nog aan denken! Wat een mooie en leuke dag hebben we gehad!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik loop een beetje achter met het lezen van alle blogs en ik kom net het verslag tegen van de instagram tour. Wat leuk gedaan allemaal zeg! Mochten jullie het nog een keer gaan organiseren dan hoop ik zeker van de partij te zijn :-) Fijn weekend! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dat je hier ook nog een blog over geschreven hebt. Heel leuk om zo alle goodies nog eens naast elkaar te zien :) Was een top dag!

    Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat aardig van al die mensen! Leuke spulletjes, Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Mocht zo'n tour ooit komen in de randstad,keep me posted!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Mocht zo'n tour ooit komen in de randstad,keep me posted!

    BeantwoordenVerwijderen