Vtwonen Voorjaarshuis

maandag 28 maart 2016

Vanmorgen werd de winnaar van het Vtwonen voorjaarshuis bekend gemaakt. Vorige week zondag had Nederland 24 uur de tijd om een lijst mooie spullen samen te stellen met een totale waarde van precies €10.000,-. De winnaar van deze actie zou de bij elkaar gezochte spullen winnen! Een te gekke actie, waar ik natuurlijk ook wel even aan mee wilde doen!

Helaas heb ik niet gewonnen, maar omdat het al zo leuk was om alles bij elkaar te zoeken, laat ik hier de mooie spulletjes zien die ik op de website van Vtwonen heb gevonden!


Dit was mijn inzending voor het Vtwonen voorjaarshuis! Ik ben gegaan voor een mix van wit en de kleuren vergrijsd groen en zacht baksteen, natuurlijke materialen, spulletjes voor buiten en voor binnen, simpele vormen en frisheid.
De 10 absolute pareltjes waren wat mij betreft:

- Bureau van oud hout van Bloomingville
- Moderne versie van de aloude welbekende apothekerskast
- Grote hardhouten kweekkas voor buiten
- Rotan hangstoel van HKliving (al zó lang op onze wishlist!)
- BBQ en terrashaard in één voor lange zomeravonden
- Plaid van gerecycled denim van By Mölle
- Schoolstoeltje van Zuiver (ook zo'n langgekoesterd wishlist-item)
- Neppe buffelkop voor aan de muur
- Groen kussen van De Kussenfabriek
- Haardblokkenstandaard voor buiten bij het terrashaardje (en 's winters voor binnen bij de kachel :))

Heerlijk om zo ongelimiteerd te mogen 'shoppen', een hele leuke actie om aan mee te doen! En ook nog eens superslim van Vtwonen, want de wensenlijst is weer flink aangevuld :)

Heb jij ook meegedaan met de voorjaarshuisactie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen