Een jongetje of een meisje?

donderdag 18 mei 2017


De titel verraadt al waar ik naartoe wil en als je mij op Instagram volgt kan het je ook écht niet ontgaan zijn: ik ben zwanger! In augustus verwachten wij ons eerste kindje!!
Om maar meteen de meest gestelde vragen te beantwoorden: Ik voel me hartstikke goed, heb geen last gehad van misselijkheid en ben ontzettend gelukkig met het leven dat in mijn buik groeit! De roze wolk is een feit! De hele dag door voel ik het kindje bewegen, en eerlijk gezegd is het best moeilijk om daarnaast nog te denken aan scriptie, eindexamenproject en afstuderen... Het liefst zou ik de hele dag niks anders doen dan preppen voor dit nieuwe grote avontuur! Maar helaas, er moet een diploma gehaald worden. Daarnaast moet er ook in ons huis nog heel veel gebeuren (nee maar echt: heel. veel.) voordat hier een baby kan komen, dus we gaan er nog even hard tegenaan. Zoals de planning er nu uitziet gaat dat helemaal goed komen.
Ik bedacht dat ik eigenlijk nog niks had gedeeld over mijn zwangerschap op Handvol Rust, dus het leek me, met nog maar zo'n 11,5 week te gaan, hoog tijd voor een blogpost over dit mooie nieuwtje! Maar geen zorgen, ik heb nog niet de ambitie om Handvol Rust vanaf nu te gaan vullen met babydingen :)

Dan is er volgens mij nog een grote vraag onbeantwoord: boy or girl?


Wij krijgen een..... JONGETJE! <3 Bij 15,5 week hebben we een geslachtsbepalende echo laten uitvoeren bij Echowonder in Velp, en daar was al heel duidelijk te zien dat het een klein meneertje is. Later die week hebben we het geslacht aan onze gezinnen bekend gemaakt door middel van een 'genderrevealfeestje'. Ik heb een taart gemaakt met blauwe inhoud (blauwe cake leek me er niet zo smakelijk uitzien dus ik heb de taart gevuld met blauwe en groene snoepjes). Oma sneed de taart aan en vanaf dat moment mocht iedereen weten dat we een zoon verwachten! We zien er heel erg naar uit om hem te ontmoeten; ik ben zó benieuwd hoe hij eruit ziet, op wie hij lijkt en hoe hij is. Als de beweging in de buik iets zegt over zijn karaktertje, is het in ieder geval een lekker actief kindje :)

Bewijsmateriaal... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen